Oldenijens tuning
Introductie Tuning Autodatabase Vermogensbank Diagnose Garantie Contact Routeplanner Forum Stinger

Forum

Geef commentaar op dit bericht Terug naar het forum | Onderhoud
Plaats een bericht:
119) IP-adres genoteerd  Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7 (.NET CLR 3.5.30729) 
Tom  
tverdeni(at)hotmail.com
Plaats:
Apeldoorn
Zaterdag, 30. Januari 2010 10:39  Geef commentaar Verstuur E-mail

Vanmorgen met mijn Honda Accord 2.2 tdci een bezoek gebracht aan OBD voor een krachttoertje. Wat een gezellige zaak is dat. Mooie oude foto's aan de muur en een prachtige Ferrari in de showroom.
Ik was ook nog nooit in St Jansklooster geweest dus dat was ook een ontdekking.
2 bakjes koffie gingen er prima in en daarna uitleg wat er gedaan zou gaan worden. De Telegraaf erbij gepakt en die had ik net uit toen de auto klaar was. Weer uitleg wat er precies gedaan was en daarna het spannendste: de proefrit! Nou had het een beetje gesneeuwd en de weg was beperkt glad maar het lampje van de antislipregeling bleef maar branden. Wat een verschil met een uurtje daarvoor. Na een hele redelijke rpijs afgerekend te hebben ging ik tevreden met wat kadootjes weer naar huis.
Onderweg heb ik al geconstateerd dat er niet alleen meer power beschikbaar is maar als ik het gaspedaal een beetje met rust laat dan is het brandstofverbruik ook lager geworden.
Kortom: helemaal tevreden en een aanrader voor iedereen. Heel erg bedankt voor de prettige ontvangst en behandeling.
Tegen de zomer kom ik nog eens terug met mijn Opel GT die ook wel wat extra power kan gebruiken. Wordt vervolgd dus.
Commentaar:
Naam: